Första Augusti

Hejsan!... igår var jag och min yngste son ute och cyklade. Vilken solig härlig dag det vart igår!. Då blev man som ett solsken själv kände jag!. Jag och yngste sonen, cyklade en tur i det vackra sommarvädret!. 

 Vi avverkade nästan en mil!. Det kändes jättehärligt att få röra på sig igen!.
Cykeltur
Marie

Bra jobbat! Jag har nyss kommit in från en tur. Jag tränade konditionen idag, 5 km på 13 minuter..rekordtid:)

Svar: Hej! du!. Tackar!. Det var jättebra gjort!. Heja på!. Jag ska ut här i kväll nu och cykla får se hur det går!. Vi har toppenväder här hos oss nu!. Hur har ni det ? Önskar dig en skön Måndagkväll!. :D
AnnaIngrids Foto

Marie

God morgon! Jo det var soligt och fint igår och det verkar som att det kan bli lika idag:)

Svar: Go! middag!, på dig!. Det är väl härligt att vi får lite sol igen!. :D
AnnaIngrids Foto