Igår kväll

Vi kom hem från begravningen vid fyra tiden, men vad vacker, lättsam och ljus begravning det var, så annnorlunda mot de jag varit på förut!. Så väldigt fina sånger.  Visst, många var jättelessna så klart!. ÅH! såå!, det fina brevet barnbarnet hade skrivet om sin morfar berörde oss alla så starkt!.
        Himlen, träden och solen blev det jag tog kort på igår, för att hedra min farbror , inga kort från begravningen alls, det kändes bäst så!.           
      
                  
    
 
Naturbilder
Marie

Nu var det längesedan jag kikade in här igen:( Hur står det till?
Det är aldrig roligt med begravningar. Jag var senast på begravning i somras när min farfar gick bort. Det var sorgligt men väldigt fin stund.

Svar: Jo! jag mår rätt bra!. Min farbror ( gift med min faster) va en härligt glad,skojfrisk, vänlig och fin människa, så han blir mycket saknad!. Hoppas du har det bra!. :D
AnnaIngrids Foto