IDAG Torsdag

Vaknade vid halv - nio idag, men gick inte upp förrän vid nio tiden då frukosten var klar. Min man hade gjort iordning den. Soligt och varmt väder var det ok. Vi åkte iväg vid 11 tiden, skulle till Deje i Värmland och köpa en Saxofon till min yngste son. Det var många mil dit minsann... men vägen var ju fin att åka.     Den affär vi skulle till hette Uffes Blås. I den affären var det intressant att gå omkring och titta på alla instrument, mån ni tro!. Det fanns ju så otroligt många olika saxofoner. Min son ville ha en Yamaha Saxofon och det fick han. Han blev så glad för att vi köpte en ny åt honom och det var roligt att se!
  Vi hade ju tagit fika med oss, så efter köpet gick vi och satt oss vid denna lilla underbara sjö, som låg alldeles strax nedanför affären.
 
 
 
På hemvägen passerade vi Gullspångsälven...
      
      
      
 
Åkte sedan vidare till Lyrestad, där min man köpte blommor och satt på sina föräldrars grav!...
 
En fin båt...
Vilken helt fantastisk dag vi haft och så skönt väder vi fick!. Nu säger jag GOD NATT! och Sov Gott ...Alla!.
Sjöbilder