Påskdagen

Vaknade till ännu en solskensdag!...åt frukosten ute. Det blev en ute dag, för nästan hela fam och vi njöt så av dagen. Jag planterade gurkplantor och omplanterade pelargonier. Min man lagade PÅSKMATEN på em...jag hjälpte dock till med pajen lite. Maten smakade bra!.
Senare framåt kvällen,gick jag runt uti trädgården och fotade på blommor och blader.... 
                                       
                                                             
                                                             
                                                    
                                 
 
 
  Vad! det har kommit fort nu,med blad på träd och buskar.Ja! jag hörde faktiskt hur det knäppte från tallarna. Det är en helt underbar tid nu....och framåt mot Midsommartid!!!.                           
Blommor