Tårtbuffe 31/5

Så bar det iväg då, på fm med mina nära kära... till ett ställe utmed kanalen. 
                       
                       
                                      
                                     Där jag blev bjuden på en tårtbuffe.
               
                      
                      Vi satt i en glaspaviljong, med en så fantastiskt vacker utsikt!.
                       
                                    
                      
 
   Det smakade mumsmums!!! må jag säga... de vet vad jag gillar minsann.
     
     
    
Det är nästan som en sjö... där som båtarna lägger till. Så finns det en campingplats där ok
    
    En liten bäck....
                               
                               
                               
                  
                 Ett gammalt postkontor....            
 
                              
                              som är inrett med gamla fina möbler...
                              
                  
                                 
                                 
                                 och så vackra blommor i krukor!.
                                 
                                                
                                                
Det här gjorde ni bra ... jag är toppennöjd med denna utflykt på Mors Dag!. Tack! mina rara killar för er omtanke om mej!.                                                                                                                                Men jag saknar dig, mamma... du finns alltid med mig i mina tankar. <3 Har varit till kyrkogården och satt liljekonvalj och syrener på graven, för att hedra minnet av dig!. <3
    
 
MORS DAG
ɑ n n i k ɑ

SV: tackar :D

Elin

så mysigt, och gulligt gjort av dom!:)

Svar: Tackar!..ja! det är goa killar!. :) Ha en fin kväll!.:)
AnnaIngrids Foto

Linn

Vad mysigt och gott med tårta!

Svar: Det smakade verkligen mums!. Ja! jag älskar tårta i olika smaker!. Ha det så bra i kväll!. :)
AnnaIngrids Foto

Marie

Va fint gjort! Tårtorna såg nästan godare ut än mina;) Ha det så bra!

Svar: Tack!. Ja! det är omtänksamma killar!. Dina tårtor ser ju verkligen megagoda ut!, må jag säga!. Tänk! om man kunde få en smakbit!!!. Hoppas du får en fin Tisdag em/kväll!. :D
AnnaIngrids Foto