Lediga Lördag

 Hejsan!... Jag hoppas ni också har en solig Lördag, mitt på dagen!. Jag vaknade i morse av att solen lyste in i vårt sovrum.... klockan var då runt nio!. Tassade försiktigt upp och lyssnade, jo! då de andra sov så klart och beslöt mej för att gå ut i denna strålande soliga vackra morgon, tillsammans med kameran Nikon. 
Våran lilla väg, upp mot den stora vägen!.
 
En liten slingrande stig i skogen. Att bara strosa omkring så här på morgonen och lyssna på fågelkvitter är som balsam för själen. Så underbart skönt!.
 
 
Skogen har fått en egen rostig tunna. Jaa! det är ju inne nu, med rostigt i trägårdsvärlden.
  
    Även ett betongfundament kan skogen stoltsera med!!! Men NATUREN håller sakta på att ta över det!.  
    
    
   
    Vårt solbelysta hus skymtar här mellan granarna...
    
 
   
   
Blå... blå... små klockor, hälsar välkommen vid verandaingången. Blåa blommor en utav mina favorifärger på bloms. Jag ska nu, ge mej ut isolskenet och greja b.l.a i Trädgården!!!:
 
                     ÖNSKAR! er ALLA!... en jättefin! och underbar! LÖRDAG.                                                                        
Skogspromenad