Molly

Hon låg där och sov så sött i vår säng. De verkar sova så avslappnat och skönt katterna. Men när jag började hänga in kläder i garderoberna, vaknade hon till lätt. Hon undrade väl vad jag gjorde, som störde henne i törnrosa sömnen. Älskar våra katter!!!<3  Det skulle vara svårt, att tänka sej att leva utan dessa fantastiska och underbara djur vid min sida. De är verkligen till glädje och sällskap!.
 
  
     
-: Nu hörde jag något som skramlade, vad var det tro!... tycks Molly undra!.
                                                 Ha nu en skön och fin fortsättning på Söndagen!.<3
MOLLY katten
Marie

Fin katt!

Svar: Tack!...jo! hon är så go!: :)
AlbertinaCarina

The Place To Be

Vilken sötnos! Har aldrig haft någon katt men jag förstår verkligen att man blir väldigt fäst vid sina husdjur!

Kram Malin

Svar: Tack!...de är som en familjemedlem man gillar såå!. :D
AlbertinaCarina