Blå blå blåbär och röda röda hallon

Det finns ju massor av blåa bär nu i skogen!. Så man får passa på att äta så mycket man kan utav dem.
        Paj är inte dumt alls.
               
                                          
Verkar bli en hel del av dessa ok!. Men här var det myrorna som tog för sig!.
Blåbär
ɑ n n i k ɑ

Mums :D

Svar: Tackar!. :D
AnnaIngrids Foto

Marie

Jag har inte haft tid att vara så aktiv de senaste dagarna på bloggen. Jag har ägnat kvällarna åt bärplockning istället:) Som du skriver så finns det så mycket bär nu! Jag har plockat blåbär men även hallon som är extra roligt att plocka då de kan vara lite svårare att hitta:)Jag önskar di en trevlig söndag!

Svar: Hej! Du det bli så ibland!. Det tycker jag låter bra!. Hallon är ju jättegoda bär och roligt att ha, tänk dig Hallonsaft smaskens!. Vad fint väder vi har fått då här i Augusti, man blir så himla glad av sol!. Önskar dig en skön Söndag!.:D
AnnaIngrids Foto