31: a Juli

Igår var vi till stan. Jag till frissan och färgade i utväxten på håret och fixade till mina ögonbryn ok!. Min man var till tandläkaren. Efteråt gick vi och tog en GO' fika minsann, på Brödboden!. Mums!.Sedan åkte vi och handlade mat.
Framåt kvällen tog jag med mig Daniel på en cykeltur...solen tittade ju fram då!. HÄRLIGT!.
Vi cyklade in till den fina skogssjön, som ligger en bra bit in i skogen. Jag har inte varit där på många år. Så det var roligt att få se den igen. Ligger där som en riktig trollsjö. Så rofyllt och sagolikt fint...det enda som hördes var fåglarnas vackra förtrollande sång!. Ja! där infinner sig lugnet i ens själ, må jag säga!.
Där vid sjökanten hade jag kunnat sitta ,tills solen hade gått ned!. Men det finns så väldigt mycket älg där vid mossen, som finns runtom sjön!. Jag är inte överförfjust i dem precis!. 
31/ 7
Sanna Eriksson

Härliga bilder! :D

Svar: Tackar!...roligt att få höra!.:D Ha en jättefin dag!.
AnnaIngrids Foto