Mors dag

God Morgon! här på alla mödrars dag!.  Vad jag blev överraskad när jag bläddrade i tidningen i Fredags och fick syn på detta på Mors Dags sidan.
                   
 
     
 Gud! så glad jag blev, när jag fick se denna hälsning till mig!. Tack!... mina två dyrbaraste diamanter, ni är bäst i världen!.           I love you, with all my heart!.
                                
 
 Jag önskar er alla, en riktigt fin och underbar dag!. <3<3<3
MORS DAG
Marie

Va fint gjort med annonsen! Vi har även firat min systerson som fyller 4 år idag! Hela förmiddagen ägnade jag åt att baka en tårta till honom:) Gå gärna in och kika på min blogg om en stund när jag lagt ut den där:)

Svar: Tack! ja det var det verkligen!. Ja! det ska jag göra....spännande att se, du är ju så himla bra på Tårtor!. Ha nu en riktigt fin Söndagkväll!. <3
AnnaIngrids Foto