Söndag

God dag!... alla människor så här mitt på dagen!. Vi har en solig och skön Söndag.  Vi tar det lugnt och njuter av det härliga livet!. Prästkragarna är så söta blommor och de står verkligen för sommar .... blommar nu överallt i vår trädgård!.
På våran källare är det så här fint!... min man har hållt på i flera år och kastat ut frön och grävt ned frön. För han vill ha en vildäng på källaren... och det tycks ju ta tid det...först i år,har det börjat likna en äng!.
 
 
Här ser ni våran källare och blomstren.
 
 
Sommardag
Emilia

Jättefina bilder!

Svar: Tackar!.:D
AnnaIngrids Foto

Marie

Jag får verkligen sommarkänsla när jag tittar på dina fina sommarbilder! Dessutom lyser solen här idag, kan det bli bättre?:)
Jag önskar dig en trevlig start på veckan!

Svar: Tack!...snälla. Det låter ju riktigt bra!. Tack!.... Detsamma till dej!.:D
AnnaIngrids Foto