Tidig Torsdagmorgon

Hej!...ja imorse gick jag upp redan vid 6 tiden.  Det var en solig skön morgon. Jag skjutsade nämligen sonen till hans jobb och på hemvägen tog jag några bilder vid kanalen. Såå!! lugnt och fint det var där!.
 
 
Solen glittrade så vackert i vattnet på ett ställe där vid kanalen!.
   
 
När jag kom hem strax före sju...tog jag en promenad med Molly som sällskap!.
 
Det var en fantastiskt skön runda, som jag gick där i skogen på morgonkvisten. Det måste jag göra om!.
Sommarmorgon
Marie

Så himla fina bilder! Jag var också ute tidigt en morgon och fotade vid havet. Vilken sorts kamera använder du? Jag önskar dig en trevlig kväll!

Svar: Tack! snälla du!. Det var roligt att få höra!. Du tar ju också väldigt vackra bilder Marie!. De här bilderna har jag tagit med mobilen!. Vad har du för kamera och fotar med ? Ha en jättefin Fredag!. :D
AnnaIngrids Foto