I Skogen

Vad jag tycker om att bo som vi bor nu, i början av storskogen. Det är ju helt underbart och tall luft sägs ju vara så hälsosamt att andas in. Att kunna följa årstidernas växlingar så nära, är fantastiskt härligt!!!.
 Men som tonåring ville jag flytta till någon större stad, Göteborg har jag alltid gillat och det är ju en kust stad. Är väldigt förtjust i  västkusten, särskilt omkring Smögen och Hunnebostrand, jag var ofta där på
sem som tonåring. Nu har vi varit där också, flera gånger på sem.
 
 
 
Det är bara ca: 4 km till orten där vi har affärer, skola och våra jobb och två mil till närmaste stad. Vi tycker det är, precis lagom avstånd att bo på!!!. Jag cyklar nästan varje dag till mitt jobb i ur och skur, så jag får bra motion,, på så vis. Bara om det blir för halt och snöstorm skjutsar min man mej!.
 
Min dröm gick i uppfyllelse när vi köpte detta lilla torp, som vi först hade som sommarställe. Men sedan beslöt vi att bygga ut det och flytta hit permanent, vilket vi aldrig har ångrat. För barnen har det varit toppen, att få bo på landet.
 
                 
                                                  
Så himla gulligt med små torp tycker jag!.
  Ha! nu en härlig Tisdag kväll!... Allihopa!.                           
            
                                  
 
Skogen
Marie

Det ser verkligen fint ut!

Svar: Tackar! :D
AlbertinaCarina