Solen går ned

Hejsan!... nu har vi sportlovsvecka här!. Ja! inte jag, här jobbas det för fullt. Men min yngste son har ledigt!. Om han sportar...Ahh!det år allt dåligt det. Han gillar mest att spela datorspel med sina kompisar. Jag skulle vilja att han var ute mera i friska luften. Så jag får försöka få med honom på nån skogspromis i veckan.  Idag kändes det som VÅR i luften, luktade så gott!.                                                     Solnedgångarna blir senare och senare nu, känns bra. Jag är en stor beundrare av dem.                     Ni som följer mig på bloggen...vet ju redan det!.                                                                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                          
 
 
En guldskimrande himmel...
 
 
Önskar er en jättefin kväll!.
                         
 
Solen går ned
Amanda

Gud vilka fina bilder!

Svar: Tack!...snälla du!: :D
AlbertinaCarina

Marie

Vilka fina bilder! Det är skönt att det är ljusare längre på dagarna nu.

Svar: Tackar!...så härligt!. :)
AlbertinaCarina