En bild säger mera...

 Än Tusen Ord, kvällens himmel. Dagen har varit väldigt bra för mej! ... blev ännu en solskensdag. Hoppas ni också haft en fin dag. Så skönt det var ute mitt på dan. Tänk vad solen gör mycket för ens välmående.     Nu börjar jag längta så efter VÅR och snart är den första Vårmånaden här... om arton dagar såå!.        
      
          
                    
                                        
       
                                        
 
   Nu ska jag ta det lugnt och läsa en stund, i min bok Jordstorm.  Ni får ha det så bra alla!.                                                     
Kvällshimmel
Marie

Vilka fina bilder och färger! Vi bor med utsikt utöver havet. Ibland på morgonen så brukar jag försöka fota när solen går upp. Då kan det också vara så här vackra färger.

Svar: Tackar!...Åh! vad härligt, det måste vara underbart!. Visst! blir man helt betagen av denna skönhet naturen bjuder oss på!. :)
AlbertinaCarina