Söndagkväll Bjertorps slott

Igår gav vi oss av till Bjertorps Slott för att lyssna på Country music. Ja!, för att få se och höra två bra artister Jill J och DougS. Oj! ,vad folk det var då som kommit hit!. Många som gillar denna härliga music stil, verkar det som!. 
Här sitter min man under ett träd... vi tog oss en fika före konserten. Vi var i gott sällskap må jag säga er!..många som satt i gräset och fikade.
Vi satt på första parkett, rad 14... här några minuter innan det började!. Vi såg några bekanta som dök ned på sina platser lite här och där!.
             
Åh!..äntligen då vid KL:19:35 drog det igång... vilken fin röst hon har Jill och vad härlig hon är på scen!. Hon hade en ur läcker skinnjacka på sig!. Såå!,snygg...RÖD!.
Här ser vi då Seegers...han va jättebra!...full fart på karl var det!.
Seegers hade en snygg kavaj på sig!.
Fantastisk avslutning på musik kvällen!. Ett  stort och fint fyrverkeri !!!.
                 
 Slottet i grönt ljus så häftigt i sommarkvällen!!!.
                  
                  
Framsidan av slottet...så gick vi då lyckliga och glada i sommarkvällen mot vår bil!. Vilken otroligt fantastiskt rolig kväll!. Det var länge sedan jag varit på en sådan här bra musikkväll!. Ni är bäst Jill och Doug!. EN oförglömlig upplevelse!.                                                                                                                       Nu säger jag god forsättning på Måndag kvällen!. <3   
                   
Musik
Marie

Va kul att du var nöjd med konserten. Jag är inte så mycket för sånt:) Idag verkar solen vilja titta fram igen, s det är bara att passa på att ta vara på den och njuta:) Jag önskar dig en trevlig tisdag!

Svar: Tack!...okej!, jo jag älskar musik konserter!. Sådan stämning och mycket folk...det är nåt speciellt!. Igår ösregnade det hela em hos oss här!.!. Vad härligt med sol!. Jag får önska dig en skön Onsdag em/kväll. :D
AnnaIngrids Foto