31:a Augusti

Go' kväll på er gott folk!. Hoppas ni har det bra, där i husen, stugorna,...lägenheterna eller hur ni bor!. Tänk!, att det redan är sista dagen, på Augusti. Denna Augusti som varit en så solig, varm och skön månad!. Så nu säger jag, Hej! då! Vackra Augusti som jag tyckt så mycket om!. Imorgon är  det September när när jag vaknar kl:5:00 på morgonen.
Tog några morgon bilder på kanalen!.                  
 
Jag gillar sädesfält...tycker de är så vackra, där de står och vajar för vinden!.Stråna är som ett konstverk och tillsammans bildar de en underbar tavla!.    Önskar alla, en skön Måndagkväll!. :D
Marie

Superfina bilder! Jag ska snart lägga ut en bild på min tur i blåbärsskogen igår, jag fick ihop mycket blåbär på kort tid:)

Svar: Tack!...rara du!. Det låter kul!. Tänk! ,att det blivit så mycket blåbär i år!. Så bra för oss blåbärsfolk!. Ha det så bra!. :D
AnnaIngrids Foto

jennifer

jätte fin blogg,
älskar dina bilder!<3

Svar: Tack!...rara du!. <3<3<3 :D
AnnaIngrids Foto