Den allra första snön

  Det började redan på morgonen strax vid fem tiden,då singlade det ner små,små flingor utanför köksfönstret,så fint. Sedan började det snöa mer vid halv-åtta tiden när jag var igång och jobbade. Så här såg det ut när jag var på väg hemåt, då var klockan strax före ett.  
Tänk vad snön lyser upp björkdungen, som skimrade så vit.
          
Kände för att åka ner till den lilla sjön...länge sedan jag var där.                      
I Augusti tror jag det var sist jag var där.
Rätt så mycket snö i skogen.
                                                                                                Gran utanför vårt hus.                                                                                                                                                              Så fint med snö på sina grenar 
 
                                          
                                          
De tre sista bilderna är hemifrån mej!.
 
 
 
Naturbilder