Från Partylite

                             
Idag fick jag mina saker från Partylite, det var kul. Det var teljus, två olika dofter...snöbär och glittrande kanel.
 
                 
   Så fick jag då också, denna Silver Snö ljushållare, som jag blev så förtjust uti på partyt. Ett tejus glittrande kanel är i ljushållaren nedan och det doftade helt ljuvligt gott!.<3                                                                   
                                                  
 
                                    
Ha en fortsatt bra kväll...alla bloggare!.
 
Ljusstake
Marie

De har härliga ljus med härliga dofter.

Svar: Mycket bra!...vad brukar du köpa för dofter?. Ha en skön kväll!.
AlbertinaCarina

Marie

Nu var det längesedan jag beställde något därifrån men de hade en doft som hette jordgubbsrabarber. Sist så var jag nära att beställa ett ljus med 3 vekar som såg ut som en tårta. Jag älskar nämligen att baka så det hade passat mig bra.

Svar: Hej!...roligt att du svarade.Jordgubbsrabarber gillar jag ok!. :D
AlbertinaCarina