BÖCKER jag köpte på Bokmässan

 

Per Morbergs bok var så fin...vacker Vinterbild!!...ska bli kul att prova på några av hans recept...jag har ju sett många av Morbergs matprogram  i Tv -n ...dom är jättebra!!!

         

 Thomas Bodström var trevlig och glad...han pratade en hel del !!!...nu ska jag läsa hans bok och se hur den är!

 
 
 

       DENNA bok hade jag tänkt köpa från Bonniers Bokklubb,...men nu köpte jag den här på bokmässan...           Henning Mankell är en utav mina favorit författare... nedan                                                                        

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
 
                               

  Synd !!!att jag inte,fick TRÄFFA Ernst, han var ju nämligen på bokmässan Fredag em...men det var också det enda jag saknade.... annars var allt BRA!!!